miércoles, 7 de enero de 2009

Os reis magos visitaron ós nenos de Esgos

O luns os reis magos visitaron durante o dia as casas dos nenos do concello de Esgos para deixarlles unhos caramelos e pedirlles que se deitaran cedo, porque á noite agardávalles moito traballo.



A primeira parada que fixeron foi nas oficinas do concello e dende alí partiron cara Folgoso, As Vendas, O Pinto, Laioso, Vilar, Tarreirigo, Gomariz e Lobaces.




Pola tarde, visitaron ós nenos de Esgos, A Lama, Soutelo, Casanova, Pardeconde, As Meiroas e Melón.

11 comentarios:

Anónimo dijo...

le sienta de un estupendo la barba blanca!

Anónimo dijo...

cu cu eu non teño regalos

Anónimo dijo...

cu cu eu tampoco teño regalos, ahhhh!!! qué fixen para merecer tanta indiferencia. Eu son boa, boiña coma...

Anónimo dijo...

Se non tivestes regalos por algo será... jajaja. Ou tamén pode ser porque xa pasades da idade ¿non?

Anónimo dijo...

a idade é un requisito para recibir regalos??? cal é a idade límite para recibilos??? eu tiña entendido que si te portabas ben recibias regalos. O da idade é novo, non?

Anónimo dijo...

abera que voltar a tras é ser un neno grande quen sabe? Eu tamen son; boiñ......!

Anónimo dijo...

"haberá que votar atras" querida/o pidelle un diccionario ou un intensivo de gramatica. Se non cho levan eles para o ano regalocho eu

Anónimo dijo...

Pois a vostede tamén lle fai falla un curso intensivo de ortografia e gramática porque onde vostede di "haberá que votar atras" querida/o, deberia dicir "haberá que voltar atrás", xa que todas as palabras agudas levan til.

E xa non me vou meter nos sinais de puntuación...

Hai que respetar un pouco máis!! Porque vostede que se ten por unha persoa culta deberia intentar poñerse no lugar desa persoa que escribiu, que ó mellor, non tivo moitas posibilidades de estudiar, ou simplemente, a ortografia non é o seu.

Se no meu texto atopa algunha falta ou erro, espero que saiba disculpala.

Anónimo dijo...

Cuánta hipocresía! Y qué pronto se pierde el espíritu navideño! Al culto que recomienda un diccionario o un curso intensivo de gramática deberían traerle una cura de humildad y mucho respeto hacia los demás; posiblemente con estos regalos (humildad y respeto) conseguiría ser feliz y hacer felices a los que le rodean.

Anónimo dijo...

quero información sobre o punto de información do paro para non ter que viaxar a orense. gracias

María. Telecentro de Esgos dijo...

Para el anónimo que pregunta sobre el punto de información del servicio galego de colocación instalado en el ayuntamiento:

Hasta donde yo tengo entendido, lo primero que tienes que hacer es acudir a tu oficina del INEM y registrar tu huella del dedo.
Luego, cuando te toque pasar la revista del paro sólo tienes que acudir al ayuntamiento, identificarte en la máquina y listo.

Gracias por visitar y comentar en el blog, pero la próxima vez te agradecería que hicieras los comentarios en la noticia que trate el tema, para seguir un poco de orden. Supongo que no te diste cuenta, pero hay una entrada en el blog con el tema que tu preguntas:
http://esgostelecentro.blogspot.com/2009/03/punto-de-informacion-do-servicio-galego.html

Un saludo.